-

 

ساعات کاری دفتر
9:00 تا 18:00
جستجوی مطلب مورد نظر
مطالب و مقالات حقوقی و قضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مهر 1401
اظهارنامه اعلام فسخ قرارداد بدلیل عدم انجام تعهد

 اظهارنامه اعلام فسخ قرارداد بدلیل عدم انجام تعهد

 

 

 

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 2875

متن اظهارنامه اعمال حق فسخ قرارداد

اظهارکننده : مهرداد .......

مخاطب :  فرهاد .........

موضوع  اظهارنامه : اخطار قانونی مبنی بر اعلام فسخ معامله و سایر موضوعات اظهارنامه

مخاطب محترم آقای فرهاد ........... 

با سلام

به استناد ماده 156 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب مدنی بدینوسیله رسماً و قانوناً به اطلاع می رساند:

 پیرو قرارداد مضاربه مورخ 1401/04/01  فی مابین اینجانب به عنوان مالک و شما به عنوان مضارب، نظر به این که به موجب بند 6 ماده 7 قرارداد مذکور شما  متعهد بوده اید که سود حاصل از مضاربه را فورا و حداکثر ظرف مدت 5 روز از پایان هر ماه به اینجانب پرداخت نمایید و مستندا به تبصره ماده 4 این قرارداد شما به عنوان مضارب با امضای این قرارداد تعهد نموده اید که طبق ماده 558 قانون مدنی، در طول مدت قرارداد، در صورت ضرر کرد و عدم حصول سود و یا در مواقعی که سهم بیست درصدی اینجانب از منافع مضاربه ارزشی کمتر از 15 میلیون تومان در ماه داشته باشد، مبلغ ماهانه 15 میلیون تومان را تا پایان مدت قرارداد از مال خود به اینجانب تملیک نمایید، اما متاسفانه نسبت به انجام تعهد قراردادی مذکور در خصوص ماه شهریور اقدامی ننموده اید و هیچ پرداختی در پایان شهریورماه به اینجانب نداشته اید.

لذا با عنایت به بند 1 ماده 8 قرارداد که مقرر نموده : "در صورت تخلف مضارب از انجام هر یک از تعهدات قراردادی مقرر در این قرارداد، مالک می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید"، به جهت عدم ایفای تعهدات جنابعالی در راستای قرارداد، به موجب این اظهارنامه مراتب فسخ قرارداد مذکور رسما به شما اعلام می گردد. بنابراین متذکر می گردد با عنایت به تبصره بند 1 ماده 8 قرارداد، حداکثر ظرف ده روز کاری از تاریخ ابلاغ این اظهارنامه، نسبت به تسویه و استرداد اصل سرمایه و سایر مطالبات اینجانب اقدام نمایید. در غیر این صورت، با طرح دعوی در مراجع حقوقی نسبت به احقاق حق خویش و مطالبه طلب و وجه التزام قراردادی و سایر خسارات قانونی اقدام خواهم نمود.

راه های مشاوره و ارتباط با وکیل متخصص جهت تنظیم قراردادها

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص و هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری کلیک کنید.